Brandblusser verhuur / brandblusser lease

Heeft u geen tijd voor die 5 jaar financiële begroting t.a.v. de jaarlijkse kosten aan veiligheid?

Als u een werkvloer aanbied bent u verantwoordelijk voor de veiligheid van uw medewerkers en uw gasten. Bij snel groeiende bedrijven wordt soms vergeten dat men aan strikte eisen van de brand

beveiligings bouwbesluit maar ook aan de regels van de arbowet voldoen.

Deze regels is gestoeld op de verzekering polis zijn normen en regelt de brandveiligheid van objecten volgens bouwbesluit.

Om uw bedrijf snel te laten door groeien maar wel alles veilig laten te verlopen verhuren / lease wij alle producten en middelen die u daar voor nodig hebt zoals bijvoorbeeld:


Verhuur / lease van brandblussers  (per maand / per jaar)

Wij verzorgen uw locatie van goedgekeurde brandblussers. Deze zijn per stuk per kalender maand of per kalender jaar te huur. U betaalt een kleine huurprijs, bij daadwerkelijk gebruik betaalt u een kleine meerprijs als dit de 2de keer van hetzelfde blusmiddel is in 1 kalander jaar. Elk jaar of elke 5 janger hangen wij nieuwe brandblussers op, elk jaar komt een erkend REOB  monteur langs.

Verhuur / lease van Noodsignalering, noodverlichting en/of nooduitgang beveiliging

Wij voorzien uw locatie noodsignalering, verlichting vluchtroute signalering wat normaliter 1 keer per 4 jaar gecontroleerd dient te worden. Of vluchtroute aanduidingen/of nooduitgang beveiliging.

Verhuur / lease van beveiliging

– Beveiliging systemen, CCTV camera beveiliging

– Toezichthoudend brandveiligheid o.a automatische blus systemen en melders (BMI)

Bij brandgevaarlijke activiteiten in te zetten beveiliging surveillance of als wachtdienst.

Wilt u gebruik maken van een brandblusser verhuur / brandblusser lease van Vuurrood Veiligheid. Vraag dan nu een vrijblijvende offerte aan.

shutterstock_15147919

Elk jaar of elke 5 jaar hangen wij nieuwe preventie op, elk jaar komt een erkend monteur langs!

-Wij geven brandblusser verhuur / preventie evenementen service. klik het onderstaande button.

Beveiliging is bij ons op aanbod. Klik het onderstaande button.

 

shutterstock_39926374


Vuurrood Veiligheid plaatst bij de contractant op uw adres de benodigde preventie volgens bouw besluit en arbo wet of voor uw rest risico.

1.  De brandblusser wordt jaarlijks gekeurd, dit gebeurt op een door Vuurrood Veiligheid aangegeven maand, voor de dag van keuring wordt een afspraak gemaakt.

2.  Op de dag van keuring van de preventie worden gelijk de eventuele batterijen melders vervangen en de preventie word volgens de NEN-EN norm nagekeken.

3.  De preventie blijven eigendom van Vuurrood Veiligheid en dat de contractant er met de gepaste voorzichtigheid mee om gaat. Mochten er onregelmatigheden voordoen dan is Vuurrood Veiligheid gemachtigd om de vervanging aan de contractant in rekening te brengen.

4.  Als de preventie gebruikt zijn voor bijvoorbeeld een brand te blussen, zal deze worden vervangen zonder kosten voor de contractant.

5.  Indien er een vermoeden is dat de preventie onrechtmatig worden gebruikt, wordt er een vervangend exemplaar in rekening gebracht inclusief voorrijkosten. Bijvoorbeeld bij 2 keer in een kalender jaar.

6.  Indien er defecten bij geplaatste artikelen voordoen, zal dit door Vuurrood Veiligheid zonder kosten voor de contractant worden hersteld of vervangen. Kan worden vastgesteld dat het defect is ontstaan door  onzorgvuldig handelen van de contractant dan zullen de herstelkosten  wel in rekening worden gebracht.
7.  Bij verhuizing van de contractant dient deze dit zo snel mogelijk door te geven zodat de preventie eventueel kunnen worden meeverhuist, of worden verwijdert.

8.  Mocht blijken dat de contractant aan de onder punt 7 gegeven voorwaarden niet heeft voldaan en de preventie niet meer te verhalen zijn, dan zal Vuurrood Veiligheid deze bij de contractant voor nieuwwaarde in rekening brengen.

9. Het opzegtermijn is vastgesteld op twee maanden voordat het contract afloopt, het contract loopt één(1) jaar nadat deze is afgesloten, de datum van ondertekening is maatgevend of de kalender maand.

10. Het contract wordt stilzwijgend verlengt met steeds één(1) jaar.

11. Het huurbedrag zal automatisch bij de contractant van de rekening kunnen worden afgeschreven, het huurbedrag wordt op de 10e  van iedere maand via een automatische incasso geïnd.

12. Er een éénmalige borg wordt berekend, welke direct bij aanvang van het contract dient te worden voldaan. Het borgbedrag zal worden gerestitueerd als het contract tijdig wordt beëindigd.

13. Indien het contract niet tijdig wordt opgezegd (twee maanden voor afloop) het contract weer één(1) jaar of maand doorloopt.

14. Indien de contractant niet aan de betalingsverplichting voldoet, er een boete van twee (2) maal het huur bedrag van één(1) jaar/maand in rekening zal worden gebracht.

15. Mocht de contractant niet aan de betalingsverplichting voldoen, er een incassobureau wordt ingeschakeld waarvan de kosten op de contractant zullen worden verhaald.

16. De contractant medewerkers van Vuurrood Veiligheid toegang zal verlenen tot de woning/gebouw/object om de preventie te onderhouden of eventueel te verwijderen.

17. De ontstane boor/schroef gaten, welke gemaakt moeten worden om de preventie te monteren, indien deze zijn verwijdert, door de contractant zullen worden hersteld.

18. Het abonnementsbedrag jaarlijks een prijsindexatie zal ondergaan. De prijsindexatie zal op 01-01 van elk jaar worden doorgevoerd. De contractant krijgt minimaal 1 maand van tevoren bericht over het bedrag voor het volgende jaar. Het abonnement kan alleen worden opgezegd volgens de regels uit punt 9.

19. Vuurrood Veiligheid een controlemaand aanwijst, deze maand kan afwijken van de maand waarin deze overeenkomst is afgesloten.
20. Vuurrood Veiligheid de vrijheid houdt om de controlemaand te veranderen, dit mag er niet toe leiden dat de brandblusser met meer dan 1 maand over de controledatum heen komt. Deze verandering dient minimaal twee maanden voordat de verandering plaatsvindt schriftelijk aan de contractant doorgegeven te worden.

21. Op deze overeenkomst de algemene voorwaarden welke zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Den Haag van toepassing zijn.

Heeft u nog vragen of wilt u graag meer informatie, vraag gerust een vrijblijvend offerte aan.

Heeft u interesse en wilt u onze opleidingen bekijken?

Is veiligheid op uw werkvloer een eis? bekijk onze service.